Gratis verzenden en retourneren

Verzenden

Cádomotus verstuurt alle orders met UPS. De zendingen met UPS zijn traceerbaar middels een 'track en trace' code die u ontvangt per email als wij de zending aanmelden om afgehaald te worden bij ons magazijn. Leveringen zijn dagelijks en vindt gemiddeld plaatst binnen een dag als het bestelde product op voorraad is (*). Wij versturen niet op weekeind- en feestdagen.

Orders van meer dan 100 euro en een verzendadres binnen Europa worden franko geleverd. Voor bestellingen onder de 100 euro wordt een prijsopgave voor verzending gedaan op de checkoutpagina. Richtprijzen kunt u hier vinden.

* Indien producten niet op voorraad zijn wordt er een verwachtte leverdatum aangegeven.

Gratis Retourneren van producten gekocht door partikulieren op cadomotus.com, cadomotus.nl (of één van onze andere domeinnamen)

Klanten binnen de EU kunnen de gekochte artikelen tot 100 dagen na aankoop terugsturen zonder opgaaf van reden (*op enkele artikelen geldt een beperking)De artikelen dienen ongebruikt te zijn en in de orginele verpakking geretourneerd te worden. Volg hierbij de volgende stappen:

  1. Dien een RMA verzoek in volgens de hieronder beschreven procedure.
  2. Wacht op goedkeuring van de RMA. Een bevestiging van de goedkeuring ontvangt u per email, én kunt u zien op uw accountpagina als u in ingelogd bent.
  3. Print de RMA bevestiging uit en voeg deze bij de retourzending (een link naar de download vind u in de email).
  4. Een UPS shipping label zal verstuurd worden via uw accountpagina. Hier kan u deze downloaden, uitprinten en op de retourzending plakken.
  5. UPS zal met u contact opnemen voor de pickup.

Binnen 30 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen wordt het aanschafbedrag terugbetaald.

* Maatschoenen en gepersonaliseerde artikelen zoals de iD schoenen (Mariani iD en Cádomotus iD) zijn naar specifieke wensen van de klant gemaakt. Deze producten houden wij niet op voorraad en kunnen daarom niet teruggestuurd worden. Houdt hier rekening mee bij de aanschaf.

Voor klanten buiten de EU, of zakelijke klanten (dealers) geldt een ander retourbeleid. Klanten die producten terug willen sturen kunnen hier met ons contact opnemen of een email sturen naar support@cadomotus.com

Retourneren van producten gekocht door zakelijke accounts op b2b.cadomotus.com

Zakelijke klanten die producten terug willen sturen dienen eerst met ons contact op te nemen. Na goedkeuring voor de retourzending kunnen zij een RMA formulier downloaden en invullen. Stuur het formulier mee met de retourzending. Zendingen zonder RMA formulier worden niet in behandeling genomen.

Omruilen

Klanten binnen de EU die producten willen omruilen kunnen dat doen binnen 14 dagen na aanschaf. Zij dienen simpelweg een nieuwe order te plaatsen voor het vervangende artikel en ons hiervan op de hoogte te stellen voor een email te sturen naar support@cadomotus.com onder vermeldingen van naam en ordernummer.

Garantie

Garantieafhandeling voor producten gekocht bij één van de Cádomotus dealers

Defecte producten dienen te worden geretourneerd met de bon naar de Cádomotus dealer waar het product is aangeschaft.
Claims die door de partikulier/eindgebruiker rechtstreeks naar Cádomotus worden verzonden, worden niet geaccepteerd. Producten die rechtstreeks naar Cádomotus worden verzonden, worden op kosten van de afzender naar de afzender geretourneerd.

Garantieafhandeling voor producten die gekocht zijn door partikulieren op Cadomotus.com of Cadomotus.nl

Claims dienen te worden geretourneerd met de orginele pakbon. De producten kunnen rechtstreeks verstuurd worden naar Cádomotus. Cádomotus behoudt het recht om onderscheidt te maken tussen normale gebruiksschade en slijtage of een defect. Defecte producten worden gerepareerd of vervangen door een vergelijkbaar product en geretourneerd op kosten van Cádomotus.

Hoe vraag ik een retourzending aan?

Stap 1: Login op je account. De eerste pagina is je Dashboard of Mijn accountpagina en daar vind je de Retouraanvraag optie onderaan in het linker menu. Klik <Retouraanvraag>.

 

Stap 2: In het retouraanvraag menu vind je de eerder aangevraagde retouren. In de rechterbovenhoek kan je een verzoek om een nieuwe retouraanvraag aanklikken.

Stap 3: Selecteer de bestelling met het product dat je wil retourneren.

Stap 4: Selecteer het product dat je wil retourneren. Geeft aan of de verpakking geopend is en of je het produkt wil ruilen of het aanschafbedrag teruggestort wil hebben.

Stap 5: Geef aan wat de reden is van je retour, of iedere andere opmerking die ons helpt om de retour op de juiste manier te verwerken.

Step 6: Noteer je retournummer. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met je op.